Varför snöar det nu igen? Inget med Jesus att göra?

Usch vad sämst jag varit på uppdateringar men har varit helt insöad (höhö för uttrycket) i jobbansökningar och skriva som en tok, och det har bara varit fuckups inget positivt elr någon medgång. Allt suger kring mej när jag ska söka jobb! Jag är nog fan cursed! ='(

Men har haft en finfn helg med min ultrafina kärlek =) Vi (elr iaf jag) blir mer och mer kär i Boardwalk Empire, en serie precis i min smak =3 NI MÅSTE SE!

Vi käkade min hemmagjorda kebab som jag på torsdagnatten stannade uppe till 3 för att få klar. Den var lustig, hade velat krydda ihjäl färsen och steka det som fanken. Då hade den varit skitgod! Men nu var den bara god. Ska göra om det snart igen dock =).

När Robin var iväg drog jag och hundarna på promenad i en snödränkt skog (var dock mkt värre idag! fick vända och gå tillbaka när vi va halvvägs =<  ) Vi såg en liten söt bambi mitt på vår promenadsväg. Skulle faktiskt kunna tänka mej ett rådjur ifall jag inte hittar mej en älg att sköta om och ha som husdjur/trafikdjur. Min största dröm (nästan iaf) är att rida på min älg med en nummerplåt/namnplåt ner till ica och bara; Tjena era gloapor, skjuter ni min Helmut ska ni döden dö!...

AnywayZ än så länge får jag underhålla mej med min lilla knäppa söting.


(Bildkvallan är dålig för att bilden var suddig och jag försökte göra den skarp)

Men satt i lördags i min säng efter att Robin åkt på kalas då jag hörde pip bakom mej. Vände mej om och då visade sig att Margret fastnat under elementet pga av gamla Generalen (skateboard). Vet inte hur Margret kommit dit förutom att backa in men det känns konstigt. Troligen ville hon väl åt elementets värme och kämpade sig dit.
Åh hon är så söt min lilla knäppgök! =')

Upptäckte även i helgen att jag gjort ett omedvetet awesome köp!



Nu blev det dåligt med blixten men det visade sig iaf att jag köpt ett nagellack med precis samma färg som min farfarströja. That's cool, I say! ;)

Nu blir det strax sängen och frysa mej till sömns. Imorgon kanske julbaket kan börja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback