Försöker ge mej på nyttigheter.

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen? Jag gör knappt något om dagarna men ändå försvinner dom snabbt...Lustigt.

Men sen i måndags har jag tvingat mej själv att vara nyttig! Röra på mej mer, tänka på vad jag äter (dvs försöka stoppa mitt sockerberoende) och även minska mina måltider. Funkar än så länge hyfsat bra. Det enda svåra är givetvis att minska på sockret. Det kan inte gå en dag utan att jag måste få i mej något. Idag blev det en muffin iaf, så lite bättre börjar det bli =).

Mitt mål är att gå ner några kilon, inte många men så jag får känna känslan att leva under 50 strecket. Men vill helst ha en vältränad, skinny och fast kropp.
Snälla, sitter ni inne på bra röv, lår, höftfett-övningar tveka inte med att dela med er av den/dom! I'm in great need av dom och för lat för att söka på internet (Gaah, do I stink or what?!)


Men nu är peppen halvt uppe iaf, behöver den andra halvan med dock!

Nu ligger jag med mina 2 minstaste mysekorvar (Märta och Margret) i min säng och funderar på om jag borde lägga upp en bild till från bilderna jag fick igår av Lisa...

Efter att tittat på dom ett par enstaka ggr så är jag inte helnöjd med dom. Men det brukar jag inte bli, som iaf Lisa vet så ser jag alltid fel och klagar tills jag får blåmärken i munnen. Får se när jag inser att jag ser ut sådär...



Operera näsan måste jag iaf! Läskigt bara hur brutala operationerna är =S...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback