Snart får även jag en chans.

Känns halvt overkligt att min chans till att fullfölja en halvfjollig dröm bara är en vecka bort. Tänker verkligen ta vara på tillfället, kan inte tänka mej nått annat. Jag kan offra allt om jag bara får göra det jag vill, vf ska jag inte offra när andra gör det liksom?
Shit! Pirrar i magen av tanken men oroar mig stenhårt över att mitt förflutna med världens största och sämsta idiot för 3-4 år sedan ska förstöra för mig. Tänk om jag ändå hade fått slippa det rövhålet...

........


Träffade iaf Lisa idag och jag är ganska stolt över hur faktiskt duktig min Margret var idag =) Första gången hon åkte buss och hon bara sov, så mkt folk, bilar, barn, buller och en ny värld och hon hanterade allt skitbra. Min lilla tuffing börjar bli stor =')




Fick några pics från Lisas och min fotografering i somras så tänkte visa en =)



Blir snart nya bilder med Lisa, när hon fått tillbaka sin kamera och allt passar, wohoo!

Var f.ö. en mkt trevlig dag hos henne, synd att vi inte hade tid att tjofsa ihop marängtårtan =/... ^^
Tur för min egen del egentligen men hade suttit sjukt gott i gommen!


Kommentarer
Postat av: Raisa

men vaere du ska gora!!!! nyfiken ju:D

2010-11-03 @ 10:51:20
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötikorven :) Marängtårtan väntar på dej tills du kommer hit igen... såvida inte Jocke hinner slafsa i sej den.

2010-11-12 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback