Inte en sån där rolig fredag inte.

Okej, jag har skrivit mitt inlägg flera gånger nu. Men beslöt mej att inte va så djup som de tidigare jag raderat.
Natten har varit hemsk, knappt någon sömn och bara onda tankar i skallen som bara surrar runt och förstör. Nu är tankarna värre än någonsin och det enda jag önskar nu är att jag var stenrik så jag kunde gå till väga plasticsurgerywise så jag kunde få lite lugn och ro, få njuta och så mkt mer.

Hade behövt dra ut ikväll, skulle dratt ut ikväll men har inte råd till alc (OMG! en arbetslös som inte har råd att dränka sina sorger!) känner mej heller inte värdig mej ett sup eftersom alc fuckar och gör en fläskig och idag har jag inte motionerat pga det äckliga snöovädret >=(. Hade varit sjukt najs att dra ut i kväll, få liten dos av den uppskattning och (eh) uppvakting (alltså, uppmärksamhet) vilken kvinna som helst behöver. Har varit dåligt med sånt nu den senaste tiden och alla vet ju att fina ord och atención värmer ett kvinnohjärta (om inte allas hjärtan!).
Ett + hade också varit att sminka, fixa och dona så där överfestligt också, jälla skiiet!

Nu måste jag sluta slöa, börja dammsuga och hoppa in i en vrålvarm dusch (fryser som en apa)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback