PUSS, recept och konstiga drömmar!

Så nu har jag kommit till ro, haft satans ont i magen + en jäkla mensvärk (smärtan blir sjukt mkt värre när man uppehållit mensen länge =/ inte OK!) men smärtan börjar iaf lätta nu...

Vaknade tidigt idag för att hinna med en halvdan morronpromenad, sedan snabbstädade jag och vips så var klockan vänners ankomst =). Fina, fina vänner jag har!

Så jag tänkte dedicera ett stort PUSS till alla mina fina vänner! Skulle vilja slaska ihjäl mej på er genom pussar så mkt tycker jag om er! Dock blir det svårt när halva skaran är spridda över hela världen ='( så därför blir det ett bildligt PUSS!



Önskar jag fick träffa alla mina fina oftare och spejsigare!
Min kladdkaka blev bara en chokladkaka men jag tycker den vart god ändå, hihi (grädde är räddaren!)

Var planerat att det skulle bli en Apelsinkrisp kladdkaka men man får tänka om längden i ugnen lite tror jag och tänka mkt på hur stor formen är i jämförelse med smeten. Alla gör sina misstag, jag lär mej av mitt senaste och bakar om den inom kort =)

Blev ingen snajsig bild eftersom den blev typ uppäten ^^.
Men receptet kan ni få =)



Nu ska jag piska mej själv för min dåliga motionsdag! Sen blir det att drömma om saker jag vill ska bli sanna, nattens dröm var för jädra rolig! Svår som fan att förklara. Men har ni fasta skinkor när ni gömmer er i en säng under ett överkast så blir ni inte väggar till utomjordingar som vill ha tapeter på er iaf, inte på ett tag, verkade som om de gillar slappisar som väggar! HAHAHA Dags att ta träningen på seriösen? ;D
Älskar Cepedrömmar =3 Har ni någon skojig dröm att berätta så gör det PLZ!

Ni äro fina!


Kommentarer
Postat av: Beata

HAHAHA LOL! Stavfel i receptet >=( Första jävla ordet med och jag som tyckte jag kollade noga =C Jag och mina läsfel O.o

2010-11-19 @ 00:48:41
URL: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/
Postat av: raisa

PEWSS!

2010-11-23 @ 09:34:33
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback