The Gekås jag tömde.

Kom hem idag från Robin, anledningen till mitt slöa betéende här på min lilla blogg. Vi har mest tjockat som tokar (när jag måste loosa några kilon, inte ok men jävligt gott!)

I lördags ringde klockan vid halv 5 snåret. Upp och hoppa och in i bilen till Ullared! Trötta som fan kom vi till ett fullsmockat Gekås. Stod i en galet kringelkrångligt stor KÖ in till varuhuset.
Fullsmockat var det indeed, fick köa över 1 timma i kassan ut (på Gekås finns över 60 kassor)
Min Svägerska (hihi) var på Gekås i söndags och där stod det att det hade varit rekord mycket folk i lördags, när vi var där! Och ah, det blev jag inte förvånad över. Folk överallt, trångt som ett rövhål trots utbyggnaden stor som en fotbollsplan...

Men besviken på Gekås kläder och underkläder, besviken på mkt faktiskt när jag väl tänker efter. Men hittade ändå några guldkorn!
Bästa köpet var nog so far BOBBY's produkter som kostade 10 varav 20 kronissar!!!! ='D<3 Sen min bruna (äkta läder) väska för 129:- =D












Hittade världens roligaste trosor!! Inte min grej med sånna bomulls stuff men HALLÅ! Vem kan säga nej till knullpusseltrosor?!?! =D













Passar underbart med min armé/olivgröna jacka! Mhmm x)



Ny mössa och ring, yao!

Skriver av mej min anger, behövs inte läsas...
För övrigt är jag galet pissed på irriterande, äckliga horor (jah, är man ärg kommer fula ord fram!! Förlåt!)
Folk som snackar massa röv ur munnen och uschar sig! Önskar dom någon sjukdom som de kan lida av hårt! Gör man mej illa tänker jag inte va någon jävla snelhest tillbaka! Hårt mot hårt är vad som gäller nu. Så snälla äckliga apa! Gå och få dej en sjukdom, will you?

Nu måste jag duscha och skit, skaffa motivation till att orka. Imorgon åker jag och min Margret till Lisa på en datordejt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback