Pillar, provar och funderar

Ikväll har jag mestadels suttit och pillat och provat på hur jag vill ha det nya utseendet på bloggen. För att vara jag som har pillat är jag ganska nöjd =). Tänkte fjäska för Lisa nån dag och se om hon kan hjälpa mej att få den korrekt =). Vill visa vad jag donat med men då blir det ingen överraskning när jag väl byter utseendet.

Imorgon måste jag vara dubbelt så aktiv (inte bara träning utan det gäller hela alltet!), måste vara sjukt nyttig så jag kan unna mej massa onyttigheter när mina fina vänner kommer på torsdag =). Tänker baka en överraskning. Fick önskan om att göra kladdkaka, men fårse vad det blir. Vill ju baka något överskillat. Har en fundering som kan göra mina vänner tokigt nöjda, då har de även fått en önskan uppfylld... Hmm, vi får se, vi får se. Måste bestämma mej imorgon ifall jag behöver handla.

Nu är det dags för sängen för min del! Måste börja vända tillbaka mitt dygn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback