Man vill lägga sig ner och låta det ske...

...Att dö alltså. Varje gång det är vinter, snö och isigt jävla kallt frågar jag mej själv alltid den frågan; Är livet värt denna smärta? Varje gång jag jag är ute vill jag lägga mej ner i en boll och ge upp, låta döden krypa sig in i min kropp och frysa ner mina ådror och organ.

Visst känns det hemskt att bara ge upp för kylans skull men jag HATAR verkligen kyla! Önskar Sverige var varmt året runt, iaf sådär härligt vår/sommar värme där man är helt lagom och glad. Då allt grönskar och sånt där ni vet.

Idag var promenaden värsta på länge! Hade 3 par brallor på mej, 2tjocktröjor+jacka, min pälsmössa och en tjock halsduk. Ändå frös jag som är jäkla jäkel! INTE OK! Fruktar varje gång jag ska gå ut, men jag fryser även som en tok inomhus, jag tänder brasor och är fullproppad med kläder och jag dricker te och andra varma saker hela dagarna. Helt utan känsla av att ens bli bekvämt varm. Åååh, så jag hatar vinterkyla! Tänk om det kunde vara varmt men ändå att det fanns snö (naturligt) så det blev en juligkänsla över vintertiden.

Idag har jag iaf gjort pepparkaksdegen så imorgon ska jag vara sådär huslig och baka pepparkakor och äta deg (det enda goda med pepparkakor! hihi).

Nu ska jag stå i duschen i några timmar och försöka bli varm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback