Man hinner med mkt om man vill.

Förutom mitt viktiga möte idag så har jag hunnit med Lager 157, IKEA (snabbis +mat (deras chokladmousse=<3) ) Och nu ska jag även ta ännu en tripp till Gekås. Får absolut inte handla så mkt idag, får inte bidraget förrän om 2 veckor igen! =( Önskar man hade tillgång till mer pengar hela tiden och inte vara beroende av en fjuttigt bidrag. Önskar dagens möte gav nått även om jag inte tyckte att det kändes spec proffesionellt gjort av dom =/. Aja, söt valp hade dom där som va så mysig. Fick mej nästan att vilja ha en stor hund later on, men bara nästan! ^^.

Röv-värken sitter i och kissblåsan börjar fyllas, hoppas man snart kan va framme! KLiar lite i fingrarna och plånboken med -.- Jäkla skit ju!
Älskar btw att jag lyckas minska min magsäck! =3 Nu måste jag bara börja väga mindre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback