You gotta' help me!

Nu är det dags för mej att köpa ty telefon.

Har SonyEricsson W595 nu och den är tråkig...


+ att den är lite trög ibland och så stänger den ju av sig själv när den vill =/

Jag vet inte vilken telefon jag ska satsa på, vill ha nån sjukt häftig telefon med tangentbord. Det har jag velat sen den första tangentbord-telefonen kom ut. Men det känns inte som det ska finnas nån bra till bra pris =C.
Gillar SonyEricssons X-serie telefoner men de är för dyra för min ekonomi =/.

Har ni några tips?
Vad har ni för telefon och är ni nöjda?

HJÄLP EN STACKARS KORVIBÖNA!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag vill också ha en ny telefon!

vad blev det?

2010-03-02 @ 23:14:29
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback