Hel värd fantasisk dag! Alice är namnet på läpparna.

Hejsan Hoppsan! Nu är jag hemma från en av de bästa filmerna på riktigt länge!

Jag måste påpeka ännu en gång att Tim Burton och Johnny Depp är en stor blessing, jag tackar alla högra makter för att de fick existera och träffa varanda och skapa underbar kultur, himmelska filmer!

Alice i Underlandet var riktigt skön! Några var lite besvikna men jag är inte det, de tyckte att storyn var en besvikelse för att den inte var så djuptänkt. Men tänk på att detta är en saga, sagor är till för att inte vara så djupa utan att de är till för att ge budskap om hopp och tron på sig själv. Att aldrig ge upp. Så det är inte meningen att själva "texten" är djup utan det är innerbörden som ska vara det.



Alla skådisarna var ju suveräna, gick in i rollerna perfekt, finner inget att klaga på nånstans!

Ni måste se den mina kära vänner!

Jag ska se den snart igen, i 3D nexta gång. OH YES! Kommer bli EVEN BETTER! 8D.

Haha, kommer inte kunna sova inatt av alla uppspeltheter och sockerchockar ^^.

Tim Burton är ett genialiskt geni!!

Vad tycker ni?!

Mest kärlek på er idag! För jag sprudlar av kärlek och energi idag!

Glorious day, I must say!!....(Hihi, det rimmade =3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback