Det som händer (och fötter)!

Jag är hemma nu och har precis käkat en frulle. Lunchen in school var äcklig. Blidde bara lite gelé för min del...



(Nu ska jag strax ladda med mera te och bortmedhuvudvärken-sov!!!;>!!!)
...

Morgonen började tidigt och åt skogen, bussen min svängde av åt fel håll jag jag fick gå en mil åt helvete för långt =( Och kl var bara 7 vill jag påpeka!!! Feel My Anger And Pain!!

Men så fort jag entrade skolan började förberedelserna inför rytmikshowen. Eftersom det var massa rökeffekter under danserna blev bilderna suckass kvalla på =< Men vi ska ju iofs få en inspelning från dagen =).


Fett med avis på Neas rysslandkeps! Hade den till Lmfao's "SHOTS".

Innan klockan hann bli 8 spillde jag kaffe över hela mej och fick fina fläckar på linnet, passande otur till framträdandet -.-...


Under framträdandet är får jag en nära-svimma-upplevelse och kämpar som en tog med att inte göra det så framträdandet blev inte lika bra som det skulle blivit =/. Aja, skönt att skiten r avklarad nu så man kan återgå till sovmorgon och kortare dagar på schemat ^^.

Fanken vad godissugen jag blidde nu med -.-, får kanske baka muffins latzor minsann!
Men FÖRST, somna till Weeds x)...

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback