Tipsar rolig film...

Jah, det hade jag tänkt göra. Ett sjukt kul tips till alla som älskar att skratta! (vem gör inte det liksom 8D)...

Det råkade vara så att när denna filmen var ny så ville jag se den really bad utan att veta handlingen. Sen råkade jag glömma att köpa den (-.-). Men förra veckan hittade jag den för bara 19:-. Affärerna smällde som baskan inne på hemmakväll och nöjd gick jag ut ur butiken =).

Denna filmen jag nu tänker skrika ut i hjärnan var inte alls som jag tänkte, inte alls en sådan barnfilm som jag trodde för några år sedan. En sjukt kul film för alla VUXNA barn! Skönt tänk när de gjorde filmen, man fick se från olika point of views och allt passade in perfa.

Sanningen om Rödluvan är filmen jag pratar om, elr Hoodwinked som orginaltiteln är...


Nu är det konkursbovar man jagar, en utredande groda förhör Rödluvan, vargen, mormorn och skogshuggaren. Och det är deras views man följer.

SJUKT KUL ÄR DEN! och jag tror jag ska kolla på den ikväll igen, fast jag måste plugga så det får bli någon annan dag -.-'...

ENJOY och Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback