Nöjd med helgen min.

Tjenis klenis gott folk!

Jag äro nu hemma, sitter precis och tjockar bullrigheter med té =).
Ville som vanligt inte lämna my precious darling. Vi har haft en sån mysig helg! Igår fick jag också träffa hela hans tjocka släkt och det var trevlans =)

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har sjuknat ner mej och var ganska död i fredags och igår. Imorse kunde jag knappt få fram ljud men nu är det bättre. Måste ändå till skolan imorgon så vi kan få in hela rytmikshowen eftersom uppträdandet är den 23:e =S (LÄSKIIIGT!)

Jag känner mej helt tom i hjärnan just nu, så det blir nog inget mer skrivet idag =/.

Ska iaf se på Sanningen om Rödluvan strax, då den var helt frickin as kul! NI MÅSTE SE DEN!!!!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback