En himla fin dag, vill bara ha den längre.

Nu har jag precis avsmakat en god förrätt och en ännu godare middag, då väntas bara massa mest godaste efterrätten ^^. Sen förflyttar jag mej med mitt vin till några bra filmer och massa gottiga snacksigheter.
Låter som en lugn fin kväll. Synd bara att man inte fick mysa den med mannen ikväll igen, igår var som vanligt riktigt fin.

Idag trallade vi på stan och nästan helt utan stonk och stön från mannen. Vi hittade lite nya saker. Filmer för min del, ny t-shirt och klänning köpte jag igår ^^. Fan kan nån gömma mitt bankkort?! 

Tänk att jag redan saknar älskade, älskade människan i mitt liv. Och tänk att vi redan träffats i över ett år nu. Och tänk att det visst gick att älska en människa mer än oändligt! =')


Min lilla kärleksgurka (som jag blev kallad igår, men det passar bättre till Robinkorven ^^)

Just jah!
Jag har bakat kanelbullar på ett speciellt sätt. Man brer typ ut degen i långpannor och klickar i smör,socker och kanel i hål man gjort. Blir mkt enklare och inte så kladdigt men bäst är det nog att det går mkt snabbare =).
Dom ser lite roliga ut. Ska ta ett kort på dom så ni får se hur jag menar =).

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback