Dräggel = skön sömn!

Nu är jag redo för sängen =) Känns skönt att ha skrivit klart en sjukt jobbig svenska uppgift. OCH jag somnade inte emellan åt. Haha Nr jag vaknade från sömnen innan och såg mej i spegeln hade jag en dräggellinje i från mungipan och neråt XD Väldigt vad jag har börjat drägla lately när jag sover. Det betyder att jag sovit sköönt! x)

Imon blir det troligen en ganska chill dag, ska smyga upp till lärarrummet och sno fika imorgon tror jag ^^. Våran lärare (som egentligen brukar vara tjurig) sa till Mej och Raisa att vi fick springa och äta deras fika för dom äter ändå aldrig upp det x). MADE MY DAY (och resten av skolåret^^).

Nu ska jag gå och borsta gaddarna =).


Om man ändå hade en sån här borste...Skulle gå dubbelt så snabbt minsann!

Imorgon åker jag f.ö till maken min (ovanligt) =)

Godnatt och Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback