Det finns bara ett sätt att stoppa dem, i munnen!

Jah jäklar, nu kom jag precis hem från en rolig "idrottslektion" då vi bara övade rytmikshow. Och nu börjar vårat uppträdande kännas bättre =). Måste sitta nu och göra en dans till LMFAOs "Shots", vilekt är ganska fine by me eftersom jag är kär i låten. Haha måste spela den varje gång jag peppar fest och under fester XD.

Menmen, nu när jag kom hem blev jag lycklig, jag har fått bilar. Godis bilar givetvis (-.-) men stora godisbilar 8D. Dom har ju utvecklats så mkt inom Ahlgrens. Rattar, husvagnar och hejåhå så att de nu har blivit stora kanske inte är så förvånande, bara gjädjande ^^.


(Tog med en gotte colaferarri för att visa storleken)

Så nu sitter jag och ska smaska, ska snart äta tårta också för att jag känner mej på ett tjockigt humör =3. Har varit tjockig hela helgen, HA vad sägs som pizza på längden och tvären, så lite godis och tårta spelar nog ganska mkt kvitta nu ^^.

Jag är på bra humör då får man unna sig gottiga saker!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback