Vad ska man packa med sig?

Igår kom jag hem från några fina dagar med min kärlekskorv! Åker tillbaka på fredag igen för att vi ska trippa till Mellbystrand på lördagmorgonen. Mysigt =)


Midsommaren min var fin, ganska lugn för min del. Kommer bilder senare idag, orkar inte atm.

Har städat i stort sätt hela dagen och käkat en asgo, maffig frulle.




Som ni ser var det från höger; en mugg med flingor och yoghurt, 2+en liten smörstekt lantmacka med ost, tomat och massa kryddor (knaprigt och underbart gott blev det!), sen 2 små smöriga digistivekex(måste va mkt smör på dom annars är de inge gott).


Funderar på om man ska färga håret idag elr imorgon ^o). Kanske bäst att färga det några dagar innan man kommer till sol och saltvatten...Krabbigt läge jag kom i nu -.-. Likadant är det med färgning av ögonfransarna, idag elr imorgon ^o). CRAP! T.o.m sånt enkelt som sånt här får jag besluts ångest av!!! (FFFFFUUUU)

Menmen, nu ska jag börja fundera på vad jag ska ta med i min packning till havet. Tips?

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback