Delar av balen.

Ush! Jag skäms och är lite arg på mej själv! Nu är det bara några ynka timmar kvar, sen har jag inte skrivit på en hel jäkla vecka!

Men det har varit riktigt fullt upp, klänningen har sytts och krabbat, det var mycket i skolan och mycket av allt annat med. Men i torsdags fick vi balen överstökad iaf. Jag är väl ganska nöjd med dagen fram till nattningen, men sen blev den bra igen =).

Några bilder blev det iaf från balen. Glömde min kamera som vanligt >.< men har några bilder papa och vänner tog =).


klänningen som jag sytt och slitet skiten ur mej som komplett och redo prom!


JAg och Robin som blir härligt bländade av solen =)



Vi på det pamiga minglet innan balen.



Ute i solen, utanför konserthuset.



Robin + Beata = Älskar champagne!



Klassens tjejjor, men Ika var borta =(


Så kul att se alla så fina! =) Spec mannen, så fin så man nästan fick tårar i ögonen.


Bordet och grejjor.


Vi borde haft bilder elr videos på när vi försökta dansa vals, vi är okunniga dansare men det var fint och mysigt!

Skönt att ha detta gjort iaf, på tisdag väntas det skattjakt och på torsdag springer vi ut genom dörrarna med mössorna på =). LÄNGTAR! Nu blir det snart riktigt sommar och massa mys med min ultrafinaste finemangigaste kärlek!

Igår satt man med släkten och firade kusinens student, man längtar ju lite extra till torsdag då.
Idag har man bakat, städat och allt annat tråkigt inför torsdagen, ännu en anledning till att man längtar till torsdag, För att få all skit gjord -.-.

Dags för mer bak! =(

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback