Här bakas och äts det för fullt!

Igår hade jag en nyttig dag full med blåbär, hallon och en sväng av kiwi.

Till frulle gjorde jag en MagicBullet-smoothie med nyttig naturell yoghurt, hallon, blåbär och kiwi.




Okej var lite onyttig aswell ^^. En enmanna hallon+blåbärsPAJ Mmm<3


Sen till kvällsmat blev det naturell yoghurt och blåbär+hallon. Jag säger då det, massa bär igår ^^

Idag åkte jag till ett konditori och sökte jobb (håll tummar och tå för mej!).
Sen blev det massa bak, Banankaka med chokladbitar i...



Chokladmuffins med...



...Chokladfrosting! Mmm



Ska kladda på frostingen nu när muffinsen äntligen svalnat till lite ^^. Man måste ju ladda förrådet när min älsklings man kommer, Hoppas min hungriga man kommer imon och inte den andra nyttiga -.-...=)

Kommer bli en vacker helg!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback