Kommer igång!

Idag blev det en tidig morgon för att gå på ett möte på arbetsförmedlingen med Robin. När vi kom dit var det typ bara studenter och nästan hela Robins gäng utan vetskap ^^. Mötet kändes ganska ovärt eftersom dom snackade om allt man redan visste, men man visar iaf sitt intresse. Imorgon ska jag söka jobb så kvällen kommer innehålla personligtBrev-skrivande O.o.

Hoppas på att det blir lika vackert väder resten av veckan som det har varit nu ikväll, satt ute i solen med choklad och en kopp te, skit mysigt verkligen. Det enda som saknas är ju dock min kärlek!
Får hoppas att vi träffas snarast möjligast, skit ovackert att vara utan min lilla gök, även om det bara är några dagar emellan...

Aja, jag sitter med ännu en kopp te och ännu mera choklad och känner mej tjock och anal men är sjukt sugen på popcorn så får väl va tjockenhafen idag med. Bara jag är tjock till mitt cv/PB-skrivande ^^

Heja på mej ikväll och imorn! =3

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback