Drop Deads I'd like to have.

Idag har jag solat mej mörk! Har faktiskt fått massa färg i ansiktet vilket är jävligt rare på Beata. Imorgon hinns det troligen inte sola mer eftersom jag ska traska på stan med min kärlekskorv! Ska bli spännande att se hur länge vi går på stan och hur korven min hanterar situationen. Han grovhatar verkligen att gå på stan men får hålla tummarna på att han är på awesome humör imorgon så jag hinner få kolla in massa roligheter. Undrar om stadens affärer kommer suga upp alla mina pengar imorgon elr inte ^^.

Annars kommer Drop Dead att få göra det igen ^^. Dom har släppt nya kläder för sommaren (härom dagen =3).
Hittat nårra godingar, annars är jag ganska pepp på lite äldre också =>.



Nu ska jag försöka mej på att få kontakt med just min man!

Sen SOVA!<3

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback