Tacka vet jag köpekläder.

Tjena mella béna!

Är hemkommen från skolan och ska precis påbörja mitt slaveri som jag gjorde igårkväll.
Satt i flera timmar igår och sydde (FÖR HAND!!! för att symaskinerna @ home suger analhål!). Men måste försöka sy lite på maskin idag så det blir omständingt och bra.

Håller f.ö på att sy en jeansväst som skulle gjorts förra terminen, skulle gjort en klänning ist men orkade inte med det, får se om jag gör det nån annan gång. Sen syr jag på en lång sommarklnning jag inte gjort färdigt pga att jag är en slacker O.o. Men till våren ska jag ha den färdig! Det är ett mål. Jag kan ju va ärlig och säga att varje gång jag sitter och syr uppskattar jag köpekläder och man förstår mkt mer vf en del kläder är dyrare. Fan vad jag hatar att sy! =<.

Sen måste jag ju sy min balklänning också och det kommer suga så jävla hårt! Kanske kan göra lite, sen fjäska för min mormor elr faster och be dom göra den fin ^^. Jah! det ska jag göra =).

Dags att må dåligt med nål och tyg iaf.

Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback