Någon som kan gömma min plånbok!?

Tjosan i lingobacken!

Jag är hemma efter en lång dag i skolan och på stan. MÅÅÅNGA hudralappar har försvunnit idag och jag bli typ rikigt depp när jag tänker på detta =/.

Nu kläder, smink och armband blev det som kompensation och tur är väl det ^^.

Troligen åker jag snart in till stan igen O.o. Ska äta pizza i min brors nya lägenhet. Tror inte de har fått någon ordning än så why such a hurry!? Visst dom är as pepp och glada, skulle jag med vara men stackas lilla jag är så trött sååå. Försov mej i morse så fick en halv timma att göra mej redo på. Somnade på bussen så var nära att missa hela alltihopa. Tur att Emmelie väckte mej innan hon hoppade av ;>.

Nu ska jag kissa, duscha och kolla på mina köp 8D.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback