Kul att leka med sig själv.

Hahaha!

Har glömt visa när Robin och jag lekte med hans mustasch^^.
Jag kanske ska förklara lite, Robin som många andra snubbar har inte grovhårväxt än (vilket jag tycker är bra för då tar det längre tid tills håret blir grovt ^^.) Så slutade han raka på några veckor och har still inte gjort det. Mustaschen syns inte från håll utan man behöver vara nära inpå honom för att se tydligt.

Förra helgen skulle vi testa om det såg verkligt ut om man fylde den med mascara.
Jag tyckte det blev fräsigt och han påminnde om nån från gudfadern. Ville färga hans ögonbryn också för att få mer realism. Men då vägrade han XD.

Jag gillar starkt att skoja med sitt utseende ^^. Tycker det är kul att testa och se hur man skulle se ut om man gjorde olika saker^^. T.ex när jag va Afrodude x).





Hohhooo.

Om ni inte testat, TESTA! It's lots of fun! 8D

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback