Abtronic x2 <3

Sitter och tränar med min abtronic nu innan jag ska försöka sova och vända tillbaka dygnet...
Måste säga att jag ser resultat =). Min mag är typ hårdare. Men jag måste ha tålamod innan mer syns >_<. Måste också ta det på seriösen mera..Två av dom egenskaperna jag saknar O.o.
Men abtronic har verkligen fått mej att må bättre och det gör mej så jäkla happy =)

F.ö sitter jag och lyssnar på ett band jag hittade för typ en vecka sen. Riktigt sköna tycker jag. Lite lugnare än det jag brukar lyssna på men inget negativt med det =).
Dock förstördes mitt liv lite ytteliggare när jag såg videon -.-.



Jag är jävligt sugen på att supa ner mej imon som en jävel och bara dränka allt i sprit.

Fan jag kommer inte kunna sova inatt =< Alltid omöjligt när man är nere och depressed

Aja, sov gott på er iaf.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback