Vad vill du dricka från? Och det här ska ätas.

NU har jag varit hemma i över en timma och direkt började baka inför morgondagens besök till glasbruket då vi ska blåsa våra egna dricksglas. Häftigt ska det bli minsann!

Skulle vilja ha som Mine glasen men blev besviken över hur de är gjorda D.v.s. att dom är gjorda i formar som man blåser.



När det gäller vinglas och dyl. blåser man de som vanligt vilket gör dem speciella var och en.

Men nu har jag iaf bakat en skrynklig kladdkaka. Gjorde en igår med Robin och som vanligt är de så sjukt goda att man får habegär alltid!



De små knoddarna är polly som jag tryckte i för att testa =). Men jag förstår inte varför den blev så skrynklig denna gången ^o)....

Sen medans kladdkakan var i ugnen gjorde jag iordning maten, och idag blev det varma mackor =).



Hade tråkiga ingredienser aatt slänga på mackorna men det fick allt duga ändå =).

Nu ska här avsmakas!

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback