Va fan är det här?!

Har ni märkt att Valentines day befinner sig på vecka 6, iaf detta året ^^.
Och vf ska man vara extra kärleksfull när det finns ett helt år!?

Aja, en jävla dag har det varit. Allt har verkligen fackatoch förstört mej! Minsta lilla lägger sig på nerverna som är redo att knäckas. Känner mej som ett jävla vrak och jag vet att jag är hur sjuk i huvudet som helst (för det har jag fått höra från en hel jävla hög folk, inte bara av mej själv.). Jag vet att smärtan efter ett besök med kniven mot skinnet inte är värd den känslan av frihet i känslorna man har medans blodet inte hunnit torka. Det finns inget så hemskt som smärtan man har efteråt, när hjärnan börjar fungera igen... Men jag bryter ihop närsomhelst. Allt är åt helvete och jag vill bara bli halalslaktad....

Kärlek på er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback