Varför?

Hallå ni framför skärmen..

Jag är hemma från Maken och nu planeras det ett varmt skönt bad, mys framför tv:n och lots of tjockiness.

Jag är hur sjukt trött som helt och jag har varit det i några dagar nu. Igår somnade jag på en lektion och hemma hos Robin gjorde jag allt för att hålla mej vaken. Men när jag är riktigt trött så kommer jag typ i någon hjärndöd-koma. Nu har jag börjat babbla i halvsovande tillstånd. Jag är typ vaken men vet inte vad jag pratar om, vet inte ens att jag pratar förräns efter ett jäkla tag när jag plötsligt hör min röst XD. Robin fattade tydligen inte vad jag pratade om heller XD.

Sen somnade jag på bussen och när sover skönt drägglar jag oftast, så jag satt och drägglade på bussen XD. Men dilligaf, folk är analer om dom sitter och bryr sig om nått sånt. Det är ju skön fan! x)
Jag fattar dock inte grejen med att jag är trött, överkonsumerat kaffe? Jag har ju börjat käka nyttigare och frukt varje dag, då borde man va piggare ju! =S

Så nu får jag relaxa och pigga upp mej med materiella saker och en tidig och lång sömn.

Imon måste jag plugga O.o...

Tråkig helgen blev helt plötsligt..

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback