Det är inte alltid man får göra det.

Jag har kommit hem från Kosta där vi blåste var sitt glas(då mitt glas belv halvt en misslyckelse...)
gick även en runda på glashotellet och glasbaren och trallade på outleten. Där jag bara hittade 2 armband och 1 halsband som jag köpte. Snygga skor hade dom dock men stl sög ganska hårt -.-.

Här kommer bilder från glasblåsningen, hotellet och baren.








Varför skulle jag stå på den lilla pallen egentligen?! Fan var ju förlång för "pinnen" ändå O.o..






Assnygga nagellack-och läppstiftsskapelser.



väldigt classy glas tycker jag, och skulle mer än gjärna vilja ha dom =3.


Denna skålen kostade 7500:-. En enkel jävla skol, visst assköna färger osv men cepe dyrt! O.o


Väldigt mkt skulls och döden i ett vitt (som jag tyckte)terapirum.
Inte alls fond i skullz men döden är ju fräsigare ;>




Baren; Vatten och is i temat. I trappan här ska det se ut som vattenfall.




Här i taket ska det se ut som istappar.




Jah, då är det bara att vänta i 2 veckor för att se resultatet på glaset man blåste idag..

Och idag när jag kom hem, trött och jävlig, låg ett jävla paket med kalsonger som jag inte skulle ha, ett jävla företag som jävlas och försöker lura en. De hade bara en service telefon med dyr jävla minuttaxa och allt jävlades, tillslut hittade jag en mail där jag dödade dom verbalt! Dumma jävla cunts som försöker facka ens liv. Går på unga männiksor som inte vet spec mkt om det verkliga, falska livet!
TONO INTERNATIONAL, you're soon to be dead, you hoes!

Ikväll ska satsas early nap iaf =).

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback