None of us are heroes, we just sing their songs...

Nu börjar det nog bli dags för mej att slänga mej på kudden så jag är pigg imorgon och resten av helgen, ska ta vara på varenda minut =*.

Kom på att jag måste läsa skit mkt i en tråkig jäkla kristen bok, den kanske hade varit intressant om jag var kristen men nu visar det sig att så är inte fallet...
Får göra det i sängen nu tills ögonen slocknar, vilket jag tror inte tar så lång tid ^^.

Tänkte tipsa om ett svenskt band som jag har blivit lite kär i, iaf denna låten =). Har visat den tidigare men bättre för mkt än inget ^^.



Nu ska jag slänga mej i sängen! SKÖNT! Har längtat efter detta lite ^^.

Go' nattifnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback