Fullt med jäkla problematik!

Nu har jag suttit här alldeles förlänge och skrivit på min religionuppsats om genteknik. Rövknölarna gör ondare än vanligt och sängen är mer lockande än vanligt...

Jag kan inte hitta organisationer som är för/emot genteknik som kretsar runt människor.
Stora problem skapas när klassen blir oroliga samtidigt, ingen vet vilket som är det rätta sättet att skriva. JAg har säkert skrivit mest fel av alla, men i denna stund ger jag inga råttrövar...

Imorgon får jag skicka det, får be om hjälp då, får inte tag i folket. Jag tror dom sover.
Hoppas mitt inte är fel åt helvete bara! Jag vill inte slösa mer ogillade timmar framför word -.-....

Men imon är det blåsa glas som gäller och det peppas! Min enda lektion och det kan man inte ens kalla lektion =J. Shit det känns fint iaf!

Nej men om jag ska spara och ge upp för inatt..

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback