Feelin' naughty!

Jag känner mej as inspirerad och estetisk till att arrangera foto och pilla..

Känner att utbudet av bilder jag har är fattigt..
Kanske drar ut imon innan älskipälski kommer. Om vädret tillåter dvs, gillar när grenarna på träden är snötäckta och jag känner att jag vill ha ett bildbevis på det fina ifall det inte blir så mkt mer snö om åren. Jag gillar egentligen inte snö men befinner man sig inne i ett varmt hus och kollar ut är det faktiskt jätte vackert =).

Jag måste redo:a bloggens utseende känner jag. Har inte haft ork med att ta tag i att. Har dock blivit askass på sånt här, vilket jag faktikst inte var för några år sen. Men nu har jag heller inga åsm program för det heller, så jag brukar få hjälp av Lisa men det har som sagt varit lite slött med en ändring =/. Får killa henne under hakan ^^.


Imorgon ska jag bara mysa, jag är sjukt kelen och samarbetar inte mannen får jag spänna fast honom och begå några "våldtäckter" fan. Pussas och kel måste jag få i massor! =3...Hey, sån är jag ;>.



På måndag blir det troligen treatment-dag för oss, då ska vi ta hand om oss på bästa sätt! =)

Nu får jag väl springa till sängs så jag får träffa älsk snabbare =3.
Som igår natt blir natten spenderad med min lilla voffsie, Märtakorv =).

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback