Ett foto från igår, varsågod!

Hohohooo, sitter och kollar på gamla avsnitt av The Osbournes på Mtv atm, alltid lika underhållande =).
Helskön family! Önskar min var lika loco ^^.

Tänkte visa denna bilden större och tydligare så man ser mer=)

Vad tycker ni? Jag som brukar vara missnöjd med nästan alla bilder blev ganska nöjd med denna =).



Temat på fotograferingen var fin, tyvärr har jag inte fått några bilder än där man ser klädseln. Men det kommer nog snart =)

Åh, imorgon åker jag till älskade, älskade mannen =3. Längtar!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: mona

meeen beatalilla de blev ju sktitsnygga! Du är så fint!

2010-02-27 @ 00:35:13
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

grym bild! :D

sussa gott

Kram

2010-03-01 @ 02:59:33
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback