Ännu en förälskelse.

OmGarrRD!

Jag gillar mina newiga jeans 8D. Sitter som en smäck! Tror inte jag köpt jeans som sitter så här smäckigt! Har alltid blivit förstora kort efter mitt köp =S. Men hoppas på det bästa nu!



Hhiii, älskar att rita mej skitful @ paint XD Och jaaa, sängen ser inte sovbar ut atm, men när det blir dags kommer den göra det ^^.

Nu är pizzan tjockad också så nu ska jag jäsa lite innan chipsen och popcornen flyger ner i magen ^^.
En lugn fredagkväll blev det =)

Hoppas er kväll är bra!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Emma - Fotoblogg & Vardagen

hej sötnos!

Allt bra med dig idag? :)



Jag har i min blogg, nånting som heter "Dagens fråga" och det skulle vara jätte roligt om du ville vara med och svara på denna fråga som är för idag; "Om du fick ge en kändis - vem som helst

en käftsmäll, vem skulle det ha varit och varför?" :)



Puss!

2010-02-26 @ 21:33:17
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback