The war is ON.

Nu ska jag strax krypa ne ordentligt i sängen hemma hos min bror. Hade inte tänkt åka hit förrän imorgon men det blev ikväll istället. Han opererade sitt knä idag och kommer behöva hjälp med hund och hushåll så därför är jag här.

Jag hann iaf med att göra Toblerone (som sades vara skitgoda, hann inte smaka), baka bondkakor och sedan färga håret och packa om. Nu kan jag inte sluta lukta på mitt hår eftersom färgningen osv luktar så jäkla gott!!

Fredagens utgång var mysig. Satt i flera timmar och mös med Maja och Nea och vi satt och hade kul med Neas Mac. Nea spillde alloverwhere och hade sig, som faktiskt inte känns ovanligt ^^



Alla var egentligen trötta och inte alls sugna på dricka och utgång, som det brukar bli när man längtat =( Men vi drog ut ändå och nästan direkt efter vi satt oss ner kommer några händer och täcker mitt ansikte och sen ger mej pussar =)

Har haft en fin helg och är glad att jag åkte hem idag istället för igår.
Imorgon blir det upp tidigt och rasta vovven, det var längesen jag behövde göra det klockan 9ish =S
Men måste nog ändå sova nu eftersom hjärnan släpar lite efter med allting -.-

(BTW Kriget mellan mej och min näsa IS ON FOR REAL! Förstör ju för fan hela mitt liv! -..-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback