Gör er redo för fredag!

Tur att det bara är en dag kvar tills jag får träffa min finemang! Tur att det bara är en dag kvar till releasen på världens mest efterlängtade spel (so far)!!!

På fredag släpps äntligen Donkey Kong Country Returns, och som man har längtat efter detta spel, GALET!



Så i helgen kommer jag bli helad efter de senaste damages:arna men jag kommer troligen bli zoombiefied men oroa er inte jag kommer bara vara det tills den 7:e dec då jag blir så gott som änka. Då släpps nya WOW och min man är quite obsessed av att O.o Aaah, cockaccino! Men får njuta av tiden tills dess...

Idag var jag duktig och bakade pepparkakor =) Imorgon blir det troligen take care- day eftersom min hy vill smula sönder pga denna förbannade kyla! >=( Men det sjuka är att när jag smetar på ansiktskrämer för torr hy så blir huden inte mjuk utan fotsatt torr med inslag av äckliga finnar ='(. Inte OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback