Så himla full med ansvar.

Nu är man tillbaks till barnaskötandet efter fina dagars mys med Robin =)
Det var ju en liten fest hemma hos honom i lördags som hans föräldrar fixat för deras vänner. Det var mysigt, massa lekar och god mat! Fick smaska på en riktigt god vit kladdkaka som jag så länge själv hade tänkt prova, så nu måste jag göra en snart igen så man kan smaska! =D
Men imorgon kommer Robin och då ska han få sin älskade banankaka =)

Nu ikväll har jag varit så duktig att jag sökt om mer jobb och imorgon får jag väl försöka förtå det där jäkla brevet från arbetsförmedlingen >=(. Någon arbetslös mer än jag som tycker att formuleringarna är konstiga?!
Ska även leta upp datum och alla jobb jag sökt inom kort, nu måste mina pengar börja rulla in, även om det bara blir ett sketet bidrag ='(....

Tänkte inte signa ut för ikväll utan lite updates på bebisarna i bilder=D


Som ni ser är det grabbpower! ;> Vägde idag lika mkt; 644g Vilket är skit mkt!



Min söta lilla prinsessa på både över och under bilden. Hon gillar att gosa och att sova i hörn ^^.



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback