Sån är jag!



Jag är sjukt uttråkad så jag snodde en hög frågor som jag kan svara på =).

Du heter: Beata Monica Victoria Andersson
Smeknamn: Bettan, Bäti och Bätiböna

Låt som när du är ledsen sörjer till: Så många fina men den jag tänker på nu är "You won't know"-Brand New. Men också "The sadness will never end"- Bring Me The Horizon.

Beroende av: Godis, bakat, kärlek och skratt

Vad tror folk om dig? Troligen att jag alltid är glad. Sen har jag hört att jag är tokig =)

Stämmer det? Jah, när jag är med folk jag gillar så, men när jag är ensam är det lite svårt att hålla ordning på sig själv. Kan bli väldigt ångest fylld.

Vad får du oftast komplimanger för? Oh nej! En fråga jag har skitsvårt för -.-.... humm? min längd, min kropp och mitt utseende (vilket jag kan tycka är weird!) Sen kanske en och annan klädtrasa med ;>

Hur imponerar man på dig? Respekt, gladhet, tokerier och ett varmt hjärta ;>
Brukar du skratta för dig själv? Yes indeed!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Mitt usb ligger i dina mjuksibyxor.

Var bor du? Hovmantorp

Trivs du där? Not so much, letar jobb så jag kan flytta.

Hur svarar du i mobilen? !Ah, hallå?!" elr "Ah, hej det är Beata"

Antal timmar sömn inatt: typ 7,5 ='C

Sov du ensam: Jah =(

Brukar du komma i tid: Är det något sjukt viktigt så ser jag till att vara tidig, annars kan jag råka vara precis elr lite senare.
Hur känner du dig nu: Fläskig och väldigt uttråkad.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Lite läskiga, fula och för stora!

Vad saknar du: Robin och en smal kropp.

Hade du en bra kväll igår: NAH, tråkig och ensam.

Favorit dryck på morgonen: Multivitamin juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Brukar alltid bli för sent =(

Är du blyg? Till en början, men jag blir ofta nervös och kan inte tänka dvs inte prata utan bara slöddra =(.
Sysslar du med någon idrott: ÅH =( Nej jag kör på egen grej när jag känner mej fläskig.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek som kärlek utan bara attraktion och viljan att älska.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Testa att kissa och att ha sex!

Är du nöjd med ditt liv: Finns ju alltid något som kan vara bättre. Ge mej ett jobb med massa pengar så kan vi snacka om det ;> Men jag ska väl inte klaga på det jag har.

Är du bortskämd: NOPE, det är jag som är askungen!
Vad gör du i morgon: Imorgon åker jag till AF, går på stan med Robin tillsammans med en god måltid och Bio sen hem och mysa sönder. Tror vi ska fika med Robbans mormor med men vet inte yet. Fin dag iaf =)

Vad är det värsta du vet? Falskhet, svek, fläskig Beata och kladdiga bajsar. Jah, och arbetslöshet!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jah, dom är fina men bortresta och JOBBiga(dom jobbar vilket gör dom jobbiga. hahahahaaa) Men min finaste vän träffar jag så ofta man kan nästan =).

Vad är det finaste du fått? Jisses, svårt. Jag får inte spec mkt, får kämpa för allt men jag får väl skriva det första jag kom på. -En fin, äkta kärlek =).
En speciell dag du minns: Studenten är väl ett minne man blir glad av, Skönt att ha det gjort, rolig dag och som jag skrattade ihjäl mej på kvällen när jag såg Robins kompis dansa, aldrig sett något liknande! x'D

Du samlar på: Jag samlar inte spec mkt nu men när jag var liten var det tablettaskar och kapsyler. Nu försöker jag väl bara fylla sönder min garderob och smocka hyllan full av filmer ;>

Vem ringer du när du är arg/ledsen: När jag är arg ringer jag oftast till pizzabagarn eftersom det är han som vanligast gör mej ring-någon-arg! När jag är ledsen brukar jag väl inte ringa nån utan håller det mest för mej själv =/.
När grät du senast: Det blidde nån tår nu i helgen (ömma punkter klämmer) Annars var senaste gråten när jag såg en sorglig film om en hund som betyder allt i en familj och sen tvingas de avliva den, får en att tänka på sina egna små söta voffsies ='(.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Lägga pengar på laserbehandlingar till kroppen, blir det pengar över skulle jag njuta av livet =).

Vill du gifta dig: Känns inte som ett måste, men känns det rätt vid en tidpunkt så kanske det smäller till ;>
Vill du ha barn: Jah ok, bara jag inte spricker helt åt helvete! Då vill jag plastikoperera min lilla mutta och fettsuga mej^^ JÄVLAR kommer nog aldrig bli praggy XD

Är du musikalisk? Om det kan dras så långt att jag gillar musik så jah. Men nått taktsinne kan jag bara drömma om =(.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vem har inte?

Biter du på naglarna: När jag är nervös elr uttråkad, men mest pillar jag bort dom. Har dåliga naglar som flagnar hela tiden -.-. Ska iaf informera om att mina naglar är vrålkorta nu =C

Nu ska jag ut och gå med min Märtaplutt! Har börjat få tillbaka mitt sinne för att loosa fett och få en vacker form. Hoppas det håller i sig lääääänge nu!

Fet Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback