Fuck 3, love grillmat!

Shit vad jag hatar . Största jävla skit jag varit med om!!

Ska byta allt jag kan så man slipper den jävla skiten!

Yes, ni har märkt att jag varit borta i evigheter, beror på fucking anal

Sen har det varit stadsfest, grillade skitgott och hade det skitkul med mina fina vänner!

Dock hade vi stora jävla grillproblem från börjar...Hatar gnälliga, feta ensamma kryckamans gubbar. Älskar snälla, söta grannar! =)




Jag kände för att va så där tufft ful så tog fram min favorit mössa 8D, fick dock fälla upp lapparna under måltiden och myset, hörde fel när folket snackade hela tiden ^^.




Ikväll blir det grillparty hos min frugli Issaboll =D
Har gjort min världsgoda marinad på köttet och mina vänners favorit kladdkaka (med cocosknäck täcke =3)

Det känns som en fin kväll! Frågan är what to fucking wear!? :O

Fred!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lägg ut alla bilder på fejjan Bettan!

2010-08-11 @ 22:44:18
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback