Fina prylbästisar!

Nu ska jag bara visa mina bästa vänner i prylväg:

Förutom min dator (som jag har en liten hatkärlekisk kärlek till) så måste jag än en gång göra reklam för:


Om någon har missat (vilket jag hoppas på mitt liv att ingen har!)- ABTRONIC x2
Tränar kroppen medans du slappar, yes har märkt skillnader!





En epilator- Har haft en hur länge som helst men aldrig riktgt använt den aktivt förrän förra veckan. Då användes den 4ggr. Det lämnar dock förkort hår så stubbigt blir det alltid, rakar man sig efteråt håller det sig vackert i dagar! Senast jag epilerade (förutom idag) var i lördags, idag hade jag stubb som från nån dag efter normal rakning. Jag hatar hår så jäklar i mej vad jag ska vara aktiv med min nya favorit maskin!
OBS! Ovana användare: Det gör ont i början, lindras efter med tiden.

Notetoself: Köp ny epliator när plånbok tillåter!

Vill ni bli kära? Skaffa dessa =)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback