Nya idéer av dåliga tider.

Har nu kommit hem från en sjukt ovärd dag i skolan. Brummar i hjärnan av onödigheterna >=(.

Aja, nu ska jag strax göra bananpannkakor, kanske lite crepes också (lite massa sugen på det också ^^). Ute i solen ska dom avsmakas iaf =).

Idag, råkade jag vara alldeles för snabb för min planering så hade massa tid över. Så tog några kort på min nyfunna fulsnygga kärlek ^^.


Keps/hatten menade jag då 8D, Har nämligen en sjukt ful utväxt och har inte haft tillgång till att köpa ny, så måste hitta massa grejer för att dölja den XD. Sen har man ju köpt ett nytt(väldigt tunnt!) linne. Men det är ju så det ska va nu ;>. Hade det dock inte så när jag gick, kan inte våga allt på en gång! XD




Färga måste jag nog iaf göra imorgon! Känns som det är deadline. Kan ju inte gå med huvudonader hela tiden. Dock är jag mer är sjukt sugen på att köpa ett plommonstop! Snyggt som fanken!

Men nu kurrar magen!

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback