En helg full av ny musik.

Nu känner jag att jag varit completly gone på bloggen! =/

Men som vanligt på helgerna är jag med maken min =). Denna helgen blev lite längre än vanligt. Robbanlove fyllde år på torsdagen så då firades han. På fredagen blev vi sjuka så vi stannade hemma men drog till stan på eftermiddagen och kollade på några sjukt sköna band som spelade. Många helt i min smak =3.
De som var bäst var ju inte från Växjö och fick därför dålig jävla publik! Tyckte sjukt med synd om dom! Förtjänade mest puplikers ju >=(.

Dessa var bästest och hade skönast energi on stage och sämst jävla publik! Respektlöst.
Aja, Lay down your guns heter dom iaf, från Jkpg. =)



Denna låten har bla varit i mitt huvu hela helgen också^^. Robin har ju börjat göra grejer i Flash så han kollar massa flashfilmer som andra har gjort, av intresse. Många är sjuka awesome men andra kanske inte lika bra ^^.

Artisten är Johnny Massacre-Ultrasound, skön låt.



En annan låt som Robban spelat mer än någon annan är The Weebl- Tiny japanese girl.
En lätt varning bara innan ni tittar...DENNA FASTNAR I HUVUDET SOM FANKEN!!! ^^.




I lördags var det släktkalas @ Robin's, mkt mysigt och jäkla mkt mat!
Tur att vi har varit duktiga och promenerat nästan varje dag =).
Bönig som jag är längtar jag till nexta gång jag får träffa min kärlek!

Har ni tips på mat när jag ändå är igång? Nått gott och ganska unikt? =)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback