Mkt som händer och fötter nu!

TjenisTjenis!

Nu var det långa evigheter sen jag skrev. Faktiskt så har ganska mkt hänt.

I torsdags fotades jag av Lisa en snabbis, blev lite krångel med studion så när vi väl fick den fick vi skynda. Det blev mkt hud i fotograferingen, tanken var överdrift av plastikkirurgi typ, hoppas det gick bra även att vi skyndade oss =). Sen på torsdagen åkte jag hem till min man, kom hem idag. Vi har haft det mysigt, ätit gott och sovit mkt lite =).



I fredags gick jag till vårdcentralen för en knöl i bröstet, nu väntar jag på att få brev så jag kan ultraljuskladda tuttan också.
Emilia fixade Cj7 till mej 8D. En film jag och Robin har letat efter i ages!!




När jag kom hem i fredags hade Robin bunkrat upp hela faderallan vid soffan. Datorn blev kopplad till tv:n så dr var vi mestadels av helgen ^^.



Robin har varit så jäkla duktig och sprungit typ varje dag denna veckan som varit så jag har känt mej som en svullo, men idag efter jag solat åkte jag in och köpte springonadskor och ett par skor till sommaren =). Springonadskorna är så jävla fula, varför kan dom inte göra snygga sånna skor för?! Får pms på sånna fula saker som man kan göra snyggt.

Funderar på om man skulle kunna ha dessa till studentutspringet, höga heels är ju inte så smart att ha när man ska springa och vara full samtidigt så dessa kan nog vara fina =). Nu måste jag bara hitta studentklänning =@...


Sen idag när jag kom hem hade tyget jag beställt till min balklänning kommit. Beställde 2 tyg för att jag inte hade tid att få provbitar elr fundera.


Det marinblåa ser på bilden lite grön ut, men det är den inte...Vilket tycker ni jag ska satsa på till balen???

Marinblått vs Champagne...


Imorgon ska jag kolla på Modevisning, ska bli intressant =).

Nu måste jag nog satsa på att sova =/. Förjäkligt att inte vara ledig mera på länge =(.

Chärrlek!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker du ska köra på champagne. Tror det kan bli riktigt snyggt på dej :)

2010-04-13 @ 19:29:38
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback