Svårt att slita sig från ögongodis.

Shit nu har jag varit seg att skriva igen, men man tänker inte på bloggen när man har en man jämte sig som man inte kan slita blicken från! Jobbigt att vara tsm med en sån snyggig finemang ska ni veta ^^.

Men vi har haft det fint som vanligt! =). Idag har jag trallat på stan och letat studentgrejer osv, råkade köpa 2 nagellack men inget viktigt O.o.

Nu ska jag strax ut och gå, sen får jag se om det blir en spring runda också, har ganska mkt att plugga på + skriva om personliga brevet osv =(... Solen var jäkligt skön idag iaf, dock blåste det äckligt så man får sånna äckliga goosebumps >=(.


Nu ska jag dallra av mej fläsket.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback