Plastikkirurgi upp till öronen.

Tjenis penis i korvskogen!!

Jag har suttit hela dagen sen jag kom hem med en lång jävla uppsats i engelska. Vi skulle skriva en argumentationsartikel om vad vi ville...Jag valde plastikkirurgi (hihi)



Sög gjorde det lite att få fram över 1000ord om varför jag är för det och vad som kan finnas för nackdelar.. Men tack vare lite ordbajs blev jag klar med att. Suger gör den väl säkert, men vem fan orkar bry sig när våren hänger i luften och man egentligen vill slita av sig kläderna och sola järnet!

Imorgon ska jag börja sy min balklänning, lite sent sådär men sån är jag... Blidde det marinblåatyget. Det var det finaste minsann! =). Dock bir det lite svårare att få till den grekiska gudinne-stilen jag ville ha -.-...Aja en re:think får det bli!

Nu är jag tröttans men får inte somna än, måste plugga ännu merare *GRYMTnöffGRYMT*

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback