När snön blev ett askbad.

Shit majgaad!

Jag hatar klockan nått så grymt! Jag kommer inte kunna somna på eviga heter =(. Men det är till ett gottigt syfte=). Jag donar med Robins födelsedags picnik. Dock tror jag vi får leka picnik inne imorgon med tanke på att det snöar och grejer i vårt väder O.o. Nu med askan i luften kan man leka Silent Hill under snömomenten ^^. Det enda positiva I guess.

Lagom fint var det att det skulle snöa och blaska igår när vi hade studentfest men Toga som tema. Alla gick typ i bara lakan och gladiatorskor. Hmm, hur många förkyldningar kommer det vara nu de närmsta veckorna i skolan? ^^.
Stooopid som jag är glömde jag kameran hos min bror som jag våldgästade innan försupet och festen. Men ska försöka snylta några bilder från Simona som hade med sig sin kamera ^^.

Har tänkt på en sak, hur mkt jag än träffar Robin så saknar jag alltid ihjäl mej på honom minsta lilla tid ifrån han. Det måste vara en mkt stark kärlek jag hyser till mitt fina stycke husband. ^^

Nu ska jag greja ännu mera och sen sova!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback