Knölvalar inom mej...

... Är vad jag har! Stora jävla problem av det får man också =/. Inte nog med dom man redan har, nejnej, fler ska man få!
På fredag morgon ska jag iaf få reda på om denna knölvalen som upptäcktes förra veckan kommer vara ett problem och ge mej ett fint jävla helvete, elr om jag kan få leva som innan upptäckten.

Idag har jag mått skit över det, värst blev det ikväll när jag verkligen insåg att skiten som är i mej kan döda mej.

Visst, jag har alltid trott att jag ska få en förtidig död, men så här tidigt vettifan!? 19år...Kul.



Aja, enough om sorgligheter. Imorgon blir det foto med Lisa, hoppas det blir bra iaf =). Bandage ska fotot innehålla vet jag nu också;>. Känslofyllda bandagekorvar ^^.

Juste jah! Har ju faktiskt färgat håret idag äntligen! Gick hur jäkla långt som helst för att hitta en röd färg, men när jag kom fram var utbudet fattigt (min vanliga tur) Så köpte en röd sak som såg läskig ut och en mörkbrun som backup plan. Men so far har jag bara rött i håret, men har inte vågat kolla på det än dock =S. Får göra det imorgon när det är torrt och jag måste se på eländet.

Aja, nu ska jag försöka med ett tidigt sov.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback