lååång(t) (i)dag men FIN(t)!

Åååh!
Nu råkade Robin min ut för sömnen och jag blev typ ensam kvar här på jorden, pigg och dan =/.

Yeezz, det blev ehelt plötsligt en runda till mannen idag =). Bestämdes när jag hade min sista lunch på praktiken, så det belv till att snabba sig till bussen tillbaks till stan så fort jag kom hem.
Men i ha haft det mysiGt!
Kollade på cirkus möller som enligt mej vatt pretty kuuul ;>.

Sista dagen på jobbet idag gick bra, många och långa fika/lunch raster, vilket gillas!
Dock fick vi stanna kvar alldeles för länge eftersom vi höll på att såga saker. Så det blev jäkla brådis till buss och tåg. Stressade sönder!

Gick också cepe jävla långt idag, ca 25 000 steg. Jag är asum! x) Men tack vare mina långpromenader, som jag från och med nu älskar!
Men har tjockat upp det jag gått idag gånger 2 skulle jag tro....
För mkt chips och helt underbara PIMPIMs <3.

Nä nu ska jag tvätta sminket sen krypa tillbaks till mannen min =).

Sov i frid!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback