Kort ovärd dag.

Gooo morrrr'n!

Jäklar jag är cepe =C. Min buss går om 1 timma och jag är i stort sätt färdig, ska bara dona med håret. Men vf i hela bönan ställde jag kl. så tidigt?! Kanske ska springa och vila mej lite iaf, så jag inte wastar hela min fina sovmorrn.

Så om en 1 timma drar jag till skolan för att ha idrott 1timma för att sen åka hem =<. Helt ovärd dag, yezz!
Men ska snabba mej och kolla om jag kan fixa praktikplats, är skeptisk dock. Tror inte jag får det eftersom sånna är tiderna sån är Växjö =C.

Skulle vatt riktigt cepe kul att vara på en tatueringsstudio, så man kommer in i levandet. Jag skulle tycka det vatt åsm att bli piercare men jag vet att man inte kan överleva på att bara pierca =C.

Aye, wish mee sum luck eeeh!? =J

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback